4 nov 2015

Een hangertje in een hartvorm

Ik zag dit hartje met tekst liggen bij de wibra. Ook de kerstboompjes 
komen daar vandaan. Ik wist gelijk wat ik ermee ging doen.
Eerst geverfd met blauw/witte acrylverf daarna stempels van
Art Journey gebruikt. De sjaal en het mutsje zijn van Katzelcraft.
En de Pearlpen weer een keer gebruikt zo ook wat sneeuw.


Ik vond het wel leuk om even te doen tussen al het kliederen
met acrylverf wat ik aan het doen ben.
Maar dat zie je in het volgende bericht.
Groetjes en bedankt voor het langkomen.
Janny

1 opmerking:

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny