27 mrt 2011

50 jaar

Afgelopen week is mijn broer 50 jaar geworden
Voor hem heb ik deze kaart gemaakt.
Ik zag toevallig dat ik de kaart voor de challenge van
Crafty Cardmakers challenge #42
Special Birthsdays kon inzetten. En dat is 50 jaar toch..!!
Het figuur heb ik gespoten met Glimmermist
en het figuur is van Mayaroyd
De stempel is van Artemio.
Ook zet ik de kaart in voor everybody-art-challenge Birthday
En voor No kids allowed.....Birthday van stamptacularsundaychallenge challenge #104
Een masculine card voor Stampin' B's designteam


Ik wil iedereen bedanken voor de lieve en leuke
berichtjes op mijn blog. Ik vind het leuk als jullie
mijn blog bezoeken, wil je meer zien, klik dan hier.

5 opmerkingen:

  1. Wowww wat is dit een super leuke mannenkaart, prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel leuk mannenkaart janny.
    heel leuk met die vliegtuig erbij.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely card for someone's Special Birthday.Thanks for joining in at CCM. Caz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aww fab card!
    I just love it!
    Thanks for joining in Crafty Cardmakers Challenges
    Hugs Melly xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome card! Love the plane and perfect sentiment!
    Thanks so much for joining us at Stamptacular Sunday this week!
    Hugs!! Dee Sprytebyrd's Sentiments

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny