11 mrt 2011

Butterfly

Een kaart gemaakt met vooral Distress inkt.
Eerst de ondergrond bewerkt met distress inkt waarop
ik een mal heb gebruikt. Daarna heb ik stempels gebruikt op de kaart
 met verschillende kleuren distress inkt. De vlinders  heb ik met
Stazon stempeld eerst op de kaart daarna op ander papier, ingekleurd,
 uitgeknipt en als 3d weer op de kaart geplakt.
Ik wil de kaart graag inzetten voor de volgende challenges
Butterflies on your card
http://delightfulsketches.blogspot.com/
Fly away with us van
http://craftypurplefrogchallenges.blogspot.com/
Things with wings van
http://paper-craftingjourney.blogspot.com/
Use  a butterfly, fairy or angel
http://flutterbywednesdays.blogspot.com/2011/03/flutter-by-wednesday-145.html
Anything Goes van
http://simonsaysstampschallenge.blogspot.com/2011/03/simon-saysanything-goes.html



Ik vond dit een erg leuke kaart om te maken en ik vind het ook
erg leuk om jullie berichtjes te lezen.
Wil je mijn andere kaarten bekijken klik dan hier
 Groetjes Janny
Posted by Picasa

9 opmerkingen:

  1. ohh wat een schitterende kaart heb je gemaakt, echt heel mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. janny dit is prachtig.
    hele mooie kleuren gebruikt, mooi gestempeld.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend wat werk jij geweldig met kleuren!!
    Ik vind de kaart super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so pretty. I love your colouring and how you have made the image the star of this card. Thanks you for joining us at Delightful Challenges.
    Hugs!
    Cec

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How pretty! Thank you for playing along with my flutter by challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty! I love that butterfly image. Thanks for playing along at Flutter By Wednesdays!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is really beautiful. Your colors are so bold and perfect for the image. Thanks for joining us at PCJ this week. hugs ~ Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A really beautiful card. I love it.
    Thank you for joining us girls over at CPF Challenges, good luck.

    Hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This reminds me of the warm summer days ahead. I picture it to be late afternoon or evening, and the butterflies are having their last fling until retiring for the night. Very beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny