4 sep 2011

Naar de beurs geweest

Goedemiddag dames,
Ik ben vandaag naar de hobbybeurs in Bleiswijk
geweest. De beurs was leuk maar het was zo
ontzettend stil. Voor mij een voordeel ik kon overal
op mijn gemak kijken en de dames en heren hadden
voldoende tijd om alles uit te leggen en een
praatje te maken. Maar daardoor heb ik mij wel laten
overhalen (hi.. hi..) om de Big Shot te kopen.
Deze meneer van Joce hobby (hij staat volgende week op de beurs
in Rijswijk) nam zo de tijd om uit te leggen hoe en waarvoor
je de Big Shot allemaal kan gebruiken dat ik overstag ging.
Hij gaf ook voorbeelden van toepassingen die ik nog had van
oudere hobbies en spullen die bijna iedereen in huis heeft.
Plus hoe het apparaat ook te gebruiken.
Verder heb ik wat kleine spulletjes gekocht.
Al met al een heerlijke beursdag. En nog iets leuks, ik
kwam bij de dames en heren die verzamelen terecht
en een van de dames spaarde engelkaartjes en
engeltjes. Toen ik vertelde dat ik ook gek ben op
engeltjes, kreeg ik spontaan een engeltje wat zij dubbel
had. Dat vond ik echt heel leuk en krijgt een plaatsje in
mijn hobbykamer.

Groetjes en een prettige avond nog.
Janny


 

7 opmerkingen:

  1. O Janny, daar krijg je zeker geen spijt van, ik ben er zelf helemaal weg van!! Wat heb je prachtige inkopen gedaan!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou janny wat heb je leuke en mooie spulletjes ingekocht.
    daar zullen we binnenkort wel leuke creaties van zien.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janny,

    Dat klinkt heel erg gezellig, heerlijk zo'n dag. Ik ben benieuwd wat je met je nieuwe apparaat gaat en kan doen, super aankoop zeg, succes en veel plezier ermee!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals ik lees, heb je een gezellige dag gehad en dat is altijd leuk. Ik ben lang niet op een hobbybeurs geweest maar als ik ga kom ik ook nooit met lege handen weer terug. Ben benieuwd naar jou eerste nieuwe creaties. Misschien beetje stom, maar ik kan ook geen mail-adres van jou vinden?
    Heb op het moment wel geen vraag, maar in het geval het zo is. Lieve groet Dietmut

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb nog een filmpje gevonden, misschien vind je deze ook handig
    http://youtu.be/n7QN3MOWbBc

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een leuke spulletjes!! Ga zelf as weekend naar Rijswijk verheug me er nu al op.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij kunt voorlopig weer vooruit! en lekker stansen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny