15 mrt 2012

Kaarten met digi's van Doodles Pantry

Na de vintagekaart vanavond nog een tweede en derde kaart op mijn blog. Ze lagen 
al even klaar. Deze challenges lopen wat langer en ik wilde de kaarten met daglicht
fotograferen en dat is vanmorgen voor ik ging werken gelukt. 
Dit keer twee kaarten die ik gemaakt heb met digiplaatjes van doodle pantry
De kaarten heb ik ingekleurd met distress inkt. En weer mallen gebruikt.
o.a. van Marianne design.
Ik gebruik de kaarten voor de volgende challenges Doodle Pantry challenge 21


Ook gebruik ik de kaarten voor de challenges van:
*-*-*-*
Deze Award heb ik gekregen van Dora van Knutselhoekje ik vind het
nog steeds een eer als iemand verwijst naar mijn blog.
Helaas verbreek ik de regels en stuur ik hem niet door.
Ik laat liever een berichtje bij jullie achter en dit kost echt te veel tijd
die ik ook niet echt heb.
Is er iemand van mijn volgers die hem graag wil meenemen, neem hem
dan gerust mee als dank. Voor mij:
AWARDS ARE VERY NICE BUT NO THANKS.
Ik wil jullie nog bedanken voor alle lieve en leuke reacties op mijn kaarten.
Groetjes en een prettige avond. Janny

16 opmerkingen:

  1. Both are very cute CAS cards and any child would love them. Thanks for sharing with us at Send a Smile 4 Kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Both cards are lovely, I love the little daisies! Thanks for joining us at DPDC#21.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful cards, I love the seahorse, nicely done! Thanks so much for joining in at Paper Shelter this week
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaarten weer zo vrolijk en kleurrijk janny.
    dat met het zeepaardje is mijn favoriet.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Janny, the sponging on that seahorse card is so beautiful! I like the scalloped die cuts you used to showcase him, too. ANd the little duckling card: so cute!

    Congrats on your blog award, my friend. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your duck is so cute and I love the flowers that you added! Thanks for playing along at DPDC21 this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Both cards are lovely and I adore the little ducky one, it so very cute! Thanks for joining us at the Doodle Pantry Digital Challenge #21!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Both are beautifully done, I love the frames and your cute elements on the seahorse card! Thanks so much for joining us this week @ SAS 4 Kids for our "CAS for Kids" Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes heb je weer gemaaky..
    Altijd leuk om op je site te kijken
    groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaartjes weer. Leuk die digi's!
    Fijne zondag!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh what a cute little chick.. so much fun
    Thanks for joining us at Diva's this week
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Both cards are darling! I love the seaweed tucked into the side of the first one! Thanks for playing DPDC21 with us!
    Hugs,
    Georgia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful Seahorse card and totally cute ducky card! Thanks for joining us at Doodle Pantry Digital Challenge 21!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny