15 apr 2012

Terug van een weekje vakantie

Goedenavond, even een klein berichtje. Nog geen kaart vanavond.
Ik ben net terug van een weekje Bretagne. We hebben enorm 
geboft met het weer. Hoewel we de Paasdagen zelf minder 
weer hadden de eerste dag grijs met lichte buien en de 
tweede paasdag echt heel veel regen. Hebben we de rest van de
 week droog weer met een heleboel zon gehad. We hebben 
dan ook heerlijk gewandeld langs onderstaande rotsen. 
Heuveltje op, Heuveltje af,  het ene mooie uitzicht
na het andere mooie uitzicht. En een heleboel foto's gemaakt.
Bergen schelpen mee naar huis genomen van het strand.

Ik heb wel drie hele kaarten tijdens mijn vakantie gemaakt die ik
er later op ga zetten. Ik was 's-avonds zo moe van het lopen.
We waren vaak van 's-morgens 10.00 uur tot 's-avonds 20.00 uur
op pad en dan was ik te moe om nog kaarten te maken.
 Ik ben dus ook een weekje niet op de blog geweest,
vanavond heb ik bij een paar blogs al gekeken en een berichtje
achtergelaten. Dus groetjes en tot snel op de blog.
Janny

3 opmerkingen:

  1. fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.
    leuk om te lezen. nou...die foto ziet er schitterend uit. mooie omgeving. ik begrijp wel dat jullie zoveel gewandeld hebben.
    succes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er prachtig uit janny.
    fijn dat je toch goed weer hebt gehad.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vacations sure can be tiring, can't they? Looks like you had some beautiful views in Brittany. THis photo is gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny