23 feb 2013

Ganzen in aquarel en de digi's erbij.



Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve wensen bij mijn vorige blog bericht. Ik kan/heb nog steeds niet veel tijd om op mijn blog te zijn. Daarom twee kaarten die ik een tijd geleden gemaakt heb als aquarel oefening. Van de tekeningen heb ik alle twee een digiplaatje gemaakt. die ik hierbij doe.
Als je het leuk vind neem ze dan gerust mee. Je kan er vast een heel andere kaart mee maken. Succes!


Als ik even tijd heb ga ik altijd op de verschillende blogs kijken en soms heb ik even wat meer tijd en dan probeer ik ook een berichtje achter te laten. Ik zie dan ook een hoop mooie en leuke kaarten. Ik wil iedereen dan ook nog een creatieve voortzetting van het weekend wensen.
 Groetjes Janny



9 opmerkingen:

  1. WoW, wat heb je dat weer knap gedaan!
    Enne denk. Aan jezef hoor, niet teveel hooi op je vork nemen.
    Goetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat heb je mooi gedaan Janny ik vind de eerste eend het mooiste en ook de kaart.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit! Ik heb een digiplaatje van je gedownload! Dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit weer ontzettend mooi!!! Ben zelf gek van schilderen, van kan voor geen meter tekenen:) Mocht je nog eens een kop kunnen tekenen, dan hou ik mij van harte aanbevolen!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Janny,
    Wat een leuke eendjes en je kaartjes zien er heel mooi uit. Ik heb de digi's opgeslagen, misschien voor een kaart als ik er weer eens aan toe kom. Dankjewel!
    Denk een beetje aan jezelf en nog een fijne zondag.
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful painting of your ducks Janny. I hope you've had a nice weekend, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit prachtig Janny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke ganzen heb je getekend en de kaarten die ermee gemaakt hebt.
    dat is ook een keer mijn doel om ganzen te kunnen tekenen......eigenlijk is alles heel leuk om te proberen te tekenen.
    ik sla ze op!! dank je wel.
    erg fijn dat je dit in je reactie hebt gemeld dat je aan tekenen was. en natuurlijk zet ik de link erbij van wie de creatie is, dat is toch eerlijk, nietwaar. graag gedaan en echt bedankt voor je digi vuurtoren. je hebt mij daarmee goed geholpen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh wat is dit prachtig Janny!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny