3 mei 2015

Nog geen nieuwe kaarten maar......

.....twee foto's, een van het uitzicht vanuit ons appartement waar ik de afgelopen tien dagen naar heb gekeken. Het was bijna iedere ochtend anders. We hebben enorm geboft met het weer. Genoten van de mooie natuur en dorpjes rond het Gardameer. Het was vanuit ItaliĆ« lastig om berichten achter te laten op jullie blog. Ik kon wel kijken en dat heb ik regelmatig gedaan. Berichtjes achterlaten ga ik dan ook de komende tijd inhalen en weer kaarten plaatsen. 

Mijn twee nieuwe volgsters wil ik alvast van harte welkom heten op mijn blog.
Ik vind het leuk jullie hier en op jullie blog te treffen .


Overigens hebben we gezwommen maar het water was onverwarmd en dus erg koud
maar heerlijk als je door was

Enkele van de natuurfoto's plaats ik later nog op mijn fotoblog.
Groetjes Janny

6 opmerkingen:

  1. zo dat ziet er heerlijk uit! Fijn hoor zo genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It looks like paradise ! Thanks for your words of support at my blog, it's appreciated. Happy Sunday, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou dat ziet er goed uit Janny fijn dat je goed weer hebt gehad.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Denk dat je met veel vitamine D en energie weer terug bent? Geniet nog van de zondag, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je goed geheim gehouden...zou ik ook doen, zo'n paradijsje wil je voor jezelf :-)
    Geniet lekker na, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow dat ziet er heerlijk uit!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny