19 mrt 2017

Twee kaarten dezelfde stempels maar... Adirondack inkt en Encoustic wax achtergrond

Dit is een achtergrond gemaakt met Adirondack inkt.
daarop de silhouette stempels gestempeld en een deel van een stempel.
De kaart heb ik gemaakt voor De Stempelwinkel Designteam blog.
Daar kan je deze stempels van de plate van de maand terugvinden.


De kaart hieronder heb ik gemaakt op een ondergrond van encoustic wax
De stempels heb ik gekleurd met alcahol markers.

 Dank je wel voor het langskomen en de berichtjes
Ik lees ze altijd met veel plezier
Groetjes Janny


4 opmerkingen:

  1. Wat een verschillend effect geeft elk! Beiden mooi en ik zou geen favoriet kunnen kiezen... Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een geslaagde creaties, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschöne Karten mit den Elfen, und so fein und filigran.

    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny