22 mrt 2017

Vier gekke kaarten... stempels en doodle

 Tijdens de dagen dat we in een vakantiehuisje zaten heb ik voor de kleinkinden
een kaart gemaakt. Thuis had ik op iedere kaart een stempel gezet die ik gekleurd
heb met aquarel kleurpotloden en waar ik omheen heb zitten doodlen. Heel leuk om te doen.
De kaarten heb ik gelijk verstuurd. Ik heb hier dus foto's gemaakt met mijn telefoon.
Die foto's zijn dus heel slecht, verkeerd licht, te weinig etc. Maar ik vind ze veel 
te leuk om niet te laten zien. Nu lijkt het wel of ze niet goed gekleurd zijn. 
De foto met alle vier de kaarten is nog het beste. 
Ik ben benieuw wat jullie van deze kaarten vinden.
Groetjes Janny


 Groetjes Janny

5 opmerkingen:

  1. Janny, ten eerste - wat heb je heerlijke bijzondere stempels gebruikt ❤!!
    Je weet, ik houd daar zoooo van.
    Ten tweede zijn je kaarten ermee ook nog eens ontzettend leuk en mooi geworden.
    Ook dat doodelen bij die trein is geweldig leuk gevonden.
    Kortom schitterende kaarten, prachtig niet alledaags werk!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful cards, I love the doodle images :) Warm Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gave kaartjes Janny maar met die trein vind ik super.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel apart en mooi! Vooral die laatste; die achtergrond is zo mooi geworden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Janny, was für tolle Karten.
    Das sieht ja grandios aus, super Ideen hast du.

    Schönes Wochenende wünscht Sophie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny