22 nov 2017

Een beetje gekke anders dan anders kaart.

Ik ben al de hele week hard aan het werk in huis. Naar verschillende
woonwinkels geweest omdat de woonkamer iets nodig had maar ik
wist niet wat. Ik had wat inspiratie nodig.  Rommel ruimen en alle hoekje
 en gaatjes schoongemaakt. Ook mijn hobbykamer ontkwam niet aan de
verander woede. Kasten en tafels anders neergezet maarja daarvoor moesten
ze eerst leeg. Daarna alles weer ingeruimd. Ik heb geen rug meer dus nu
tijd om het weer even wat rustiger aan te doen.
Terug naar deze anders dan anders kaart.
Het achtergrondje had ik nog liggen en heb ik gemaakt
met de spin & splash. Daardoor hoefde ik maar weinig kleur
toe te voegen.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes en een prettige voortzetting van de dag.
Janny

2 opmerkingen:

  1. A fabulous card Janny, a super background and very unusual image.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi de spin en splash achtergrond en gaaf zo'n dikke lijnen-stempel; meer had het zeker niet nodig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny