5 jan 2018

Drie kaarten een met een achtergrond met Brusho, een met dylusions paint en een met distress oxide

Ik heb bij Doe@ding een make en take meegedaan van
Miranda van den Bosch daar heb ik onderstaande tag gemaakt.
Daarna ben ik met de stempels die ik gekocht heb gaan spelen.
Dat zijn de twee kaarten onder deze tag.
De tag heeft een achtergrond van Dylusions paint


Deze tweede kaart heeft een achtergrond gemaakt met modeleerpasta en daarna
gekleurd met Brusho. De stempels met aquarelverf geschilderd.


Als laatste een achtergrond met distress oxide en daar weer 
met distres oxide in de achtergrond gestempeld.
 Daarna de stempels met distress inkt gekleurd.
Ik ben aan het uitproberen wat het leukste effect geeft.
Inmiddels heb ik toch dylusions paint gekocht het geeft 
zulke mooie intense kleuren. Maar dat heb ik hier nog niet
gebruikt. Alleen in de eerste tag die ik op de Make en Take
heb gemaakt. In een volgend bericht laat ik je meer kaarten
met deze stempels zien. Die heb ik al gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.
Groetjes Janny

3 opmerkingen:

  1. These are fabulous Janny, lovely backgrounds and super cats - I especially like the tag.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige kaartjes ! de eerste uitvoering is helemaal toppie !
    fijn weekend,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kaarten heel leuk! Ook ik ben gezwicht voor de heldere tinten van de Dylusions verf en oor de schattige kattenstempels (terwijl ik meer een honden mens ben...) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny