24 jan 2018

Zwaan op Gelli-Plate achtergrond en nog twee kaarten


Dit keer als eerste een verjaardagskaart gemaakt
De achtergrond met de Gelli Plate

Ik gebruik de kaart voor de challenge van:

 -*-*-*-
Ook voor deze kaart heb ik een achtergrond met de Gelli-Plate gemaakt
Daarna met zwarte stazon gestempeld.


-*-*-*-

Altijd handig een paar labels op voorraad te hebben
Deze gemaakt op een achtergrond van Distress inkt.


 Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
Altijd leuk om te lezen en ik wardeer het ook als jullie
de tijd nemen een berichtje achter te laten.
Groetjes Janny

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Janny, ik ben helemaal weg van de kaart met zwaan. Wat een beauty, het lijkt wel een schilderijtje...wauw.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous projects Janny, I especially like the first one - such a beautiful swan.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WoW wat is je zwanekaart prachtig, met ee; geweldige achtergrond. Groetjes, Nelleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow heel mooi!! Gezellig dat je meedoet bij Crafting From The Heart.
    Groetjes van Ine DT
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are really lovely Janny, your gelli plate backgrounds are fabulous and you've teamed them so will with the images. Thank you so much for joining in with our challenge at Country View Crafts, and have a fun day. Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten en label! Vooral die 1e vind ik gaaf! Ik herken de stempel en vond 'm in de winkel al zo prachtig; hier blijkt dat die super verwerkt kan worden! Ook de 2e achtergrond is een subtiele schoonheid! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card! I love the fairy and the soft color in the background! Thank you for sharing with Retro Rubber Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely background images and beautiful silhouettes! Thank you for joining us at Retro Rubber for our white-on-white challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love that you made that beautiful background with your Gelli Plate, the black stamping really pops out and draws me into the background. Thanks for joining us this time at Retro Rubber. Claire DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Just beautiful!! The layering of stamps is wonderful on your card! And the softness of the background is perfect. Thank you for playing with us at Retro Rubber and hope you will join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your tag is fabulous, Janny! I do not have a Gelli Plate, but seeing your backgrounds, I start thinking to buy one (again).....
    Thank you for joining in with our challengen this month at Country View Challenges!
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very beautiful! The soft background really enchances the layered stamps! Thank you for joining us at Retro Rubber!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaarten en label. De zwaan vind ik helemaal geweldig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your art is beautiful, Janny. I would love to have you stop by and play along in our challenges at Word Art Wednesday. Lots of great prizes, and loads of fun. Please stop by and play along in our challenges soon.
    Blessings,
    Karen Letchworth
    www.wordartwednesday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super and beautiful mixed media layering on your tag, thanks for joining us at Use Your Stuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny