4 dec 2021

Nacht / Night

 

Dit keer een kaart met een achtergrond op Yupo papier,

Ook zit er in de alcoholinkt goud kleur van folie verwerkt

Dit zie je helaas niet goed en niet mooi op de foto.

Je kan het een klein beetje zien op de foto hieronder

de gele vlekjes zijn goud glanzende vlekjes wat mooi is door de bomen


Ik gebruik de kaart voor de 

Art Journey Challenge #129: ***Nacht / Night***

Het was wel even denkwerk maar met deze achtergrond

was het toch wat ik zocht.

A place to start RISING STARS - NOVEMBER 2021  


 

Groetjes Janny
 

3 opmerkingen:

  1. Thanks for sharing your project with us at A Place to Start! Please remember to mention our blog and link back to it in your post!
    Hugz,
    Chana Malkah,
    A Place To Start, Owner
    613 Avenue Create, Owner
    Redora Lee Designs , My Blog
    Shopping Our Stash, DT
    The Color of Cards, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations! You were selected as a November Rising Star At A Place To Start!

    Thanks for your wonderful entry! Please stop by our blog and grab your badge!

    The Resident Design Team
    A Place To Start

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny