21 okt 2011

Kerstengel in Blauw

Ik heb weer eens een kaartje gestempeld
en daarna bewerkt met embossing poeder en
de heat gun. De engel heb ik ingekleurd ingekleurd
met distress inkt. Het achtergrondje heb ik gemaakt
met ecoline en Arabische Gom.
De sterretjes had ik nog en kwamen nu goed van
pas. Ik wilde er nog iets bij hebben maar het moest
niet overheersen. Het kantrandje heb ik geponst.
Ik ga deze kaart inzetten voor de volgende challenges
Ook wil ik graag alle nieuwe volgers van
Harte welkom heten leuk dat jullie komen.
Groetjes Janny

7 opmerkingen:

  1. schitterende kleuren!!
    prachtige achtergrond. ziet er zo kunstig uit!
    wat leuk dat je volger bij mij bent geworden.
    dank je wel voor je reactie, en inderdaad de tijd...de dag is zo weer om!
    ik ga ook even je freebie bekijken.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Janny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie achtergrond janny en een apart kaartje in die kleuren.
    het is wel weer wat anders even wennen, maar niet minder mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie achtergrond heb je gemaakt! Je engel is ook goed gelukt! Nu maar hopen dat je met die challenges hoog eindigt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great stamping Janny and great colours too. Thanks for joining in the Crafty Individuals challenge this month. Jean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A great card, thanks for joining in with our embossing theme over at Charisma Cardz! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks so much for sharing your gorgeous card with us at Charisma this challenge.

    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny