17 okt 2011

Kerstkaart met een sketch

Daar ben ik weer !
Na ruim een maand niet op mijn blog te zijn geweest.
Ik kreeg bijna ontwennings verschijnselen.. ha..ha..
Vakantie en drukte er omheen. We zijn op zoek naar een verpleeg-
en verzorghuis voor mijn ouders. Liefst onder een dak en dat valt
nog niet mee en wat zijn de kamertjes klein dat is even wennen.
Ook ben ik weer aan het werk. Dus druk.. druk .. druk..
maar nu dan eerst een kaartje om te plaatsen op mijn blog.
Ik heb al op verschillende blogs rondgekeken en al heel wat
mooie kaarten gezien. Ik kom dan ook snel weer langs om een
berichtje achter te laten. Deze kaart is voor
de challenge van inkspirations-challenges - challenge #91 
deze challenge is met een sketch.

Zoals je kan zien hieronder.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden
en ik kijk uit naar jullie berichtjes want ik vind
het nog steeds erg leuk die te lezen.
Groetjes Janny

2 opmerkingen:

  1. Wonderfully done. Thanks for joining us at Inkspirations this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kaart janny, prachtig papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny