27 nov 2011

85 jaar

Vandaag is het feest, mijn vader wordt
85 jaar en daar heb ik deze kaart speciaal
voor hem gemaakt en dit versje/gedichtje.
Hij verblijft nu in een verpleeghuis
en vind dat niet altijd even gemakkelijk.
Inleveren op levensgenot is ook niet gemakkelijk.

 Ik hoop dat het een leuke middag voor hem gaat worden
we hebben een zanger uitgenodigd omdat hij
dat erg leuk vind.
Ik zet de kaart alleen bij de challenge van:
I hope the card can join the challenge.
The age is in the card, instead of on the front.
Groetjes en allemaal een leuke dag.
Janny



10 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd, 85 jaar!!! En wat heb je een prachtige speciale kaart voor je vader gemaakt, mooi gedicht trouwens!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd janny, hele mooie kaart voor je vader en een heel mooi gedichtje / versje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fab card for an 85th birthday, great image and lovely papers.
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He jannie, wat gezellig dat je even op mijn blog bent geweest. Jij maakt mooie kaarten zeg.Ik kom beslist eens vaker snuffelen, groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Janny,

    a very nice card for a round birthday. you've even written a poem. Wonderful!

    Greetings
    Stempelperle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je vader zijn verjaardag!
    prachtige kaart gemaakt voor je vader.
    en ooooo.....wat is die afdrukje mooi!!!
    het gedichtje is ook zo veelzeggend....hele mooie wensen voor je vader. spreekt echt vanuit je hart.
    heel mooi.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Janny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. alsnog gefeleciteerd, ik hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad.
    Het kaartje heeft ie vast heel mooi gevonden!
    groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great 85th birthday card, love the image!

    Thank you for sharing with us at CES Challenge this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel stijlvol dit kaartje Janny, daar zal je vader wel heel blij mee zijn! Ik hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny