7 jan 2012

Snow time / Winterse Creatie

Ik heb vanavond dit vintage kaartje zitten maken.
Hoewel wij hier nog steeds (gelukkig) geen sneeuw
hebben toch een een winterkaartje met sneeuw.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van
Hiervoor heb ik de sketch gevolgd. Je mag de
onderdelen wel draaien.
Helaas kon ik de kaart vanavond niet fotograferen
dus heb ik de kaart gescand. Dan zijn de kleuren altijd
iets anders dan de werkelijkheid. Ook als je
de kaart groter maakt is het plaatje niet meer scherp
terwijl het printje haarscherp is. Ik probeer er morgen 
nog een foto van de kaart te maken en die erop te zetten.
Groetjes Janny

11 opmerkingen:

  1. Gorgeous, love the vintage image,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie vintage kaart janny.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooi kaartje Janny! Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ook erg benieuwd of wij nog winter krijgen hoor. In ieder geval heb je een mooie winterse kaart gemaakt, toch wintergevoel!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sketch! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Janny , wat een prachtig winters tafereeltje heb je gemaakt. En de sketch goed gebruikt.... Bedankt voor het meedoen bij KrejaTeja. Succes ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een mooie kaart gemaakt met een sketch die ik best wel moeilijk vond. En van mij mag de sneeuw wegblijven dit jaar. Vorig jaar meer dan genoeg gehad, hihi.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Janny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart met een hele mooie vintage plaatje erop! Bedankt voor het meedoen met de KreaTeja challenge, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart, ik houd wel van die vintage stijl!
    Bedankt voor het mee doen bij Krea Teja!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny