21 mrt 2012

KOLOURING ON KRAFT


Ik heb er even snel een kaartje op gezet wat ik klaar had liggen.
Mijn eerste kraft kaartje Ik heb het ingekleurd met kleurpotloden.
Ik vond het erg lastig om te doen en de achtergrond en dergelijke 
erbij te zoeken en dit is het resultaat. Ik zet de kaart in bij de 
 Ook was ik blij verrast te zien dat ik met de kaart hieronder bij
 vijf digiplaatjes van  Milk Coffees gewonnen had.

en met de kaart hieronder sta ik in de top 5 van Crafty Cardmakers

 
En of het niet op kan. Heb ik vorige week ook nog 
The Cream in our coffee van de Playdate cafe gewonnen.
Met de kaart hieronder.
Ik vind het allemaal een hele eer en ben er erg blij mee. 
Ik wil iedereen weer bedanken voor de leuke spontane 
berichten die jullie voor mij achterlaten.
Ik vind het iedere keer weer erg leuk om ze te lezen.
Groetjes Janny


13 opmerkingen:

  1. nou janny eerst proficiat, proficiat, proficiat.
    maar het zijn ook mooie kaarten.
    je kraftkaartje is heel apart en heel lief.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met al je overwinningen.
    Gave kaartjes dus welverdiend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met alles! Deze rode kaart is ook super leuk, mooi is de bloemenrand.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een leuke kaart janny.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card, love your colouring on Kraft, thanks so much for joining us at CES this week and good luck, Karenx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A brilliant creation hun! Thanks for playing this week over at Wednesday's Creative Inspirations Challenge Blog! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Janny,
    een hele leuke kaart gemaakt. ja op kraft kleuren is wel even wat anders. de kleuren komen soms anders over.
    maar leuk gedaan.
    wow....wat een prijzen. gefeliciteerd!!! het zijn ook prachtige creaties.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely colouring on Kraft! Thanks for playing at CES this week xx Jenny xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How lovely Magnolia card! I love the colour and the details, congrats :-)


    Big hugs from

    Vintage Collages

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje!
    Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge, succes! Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een leuke kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart in deze mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny