21 apr 2012

Een Uil

Even een kaartje nog tussendoor. Ik heb dit kaartje gemaakt
voor mijn vader. Ik probeer voor hem altijd wat grotere figuren
te gebruiken zodat hij het gemakkelijk kan zien.
Momenteel heeft hij het weer zwaar hij heeft erg opgezette
benen en knieƫn en heeft daar erg veel pijn aan.
Ik ga hem dit kaartje sturen al krijgt hij dat pas begin 
volgende week. De post gaat niet sneller en dan hoop ik dat
zijn benen eigelijk al  weer wat dunner zijn en hij daardoor 
minder pijn heeft. Of dat zo is moet ik afwachten
Ik gebruik de kaart bij de challenge van:
Groetjes en ik ga er nog twee kaarten opzetten.
Janny

5 opmerkingen:

  1. Hij is gaaf Janny!!! Super geheel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Janny,wat is dit een geweldige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a cute card Janny, thank you for joining us at Art Impressions this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uil heb je gebruikt, kaart ziet er mooi uit. En een kaartje doet iemand altijd goed, nietwaar!

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty. I love the repetition of the circles behind the full moon. Thanks for joining us at Art Impressions. Hope to see you again soon.
    Renee

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny