25 apr 2013

Have a wonderful day ..

Inderdaad ik wil iedereen graag een wonderful day wensen.
Ik ben even niet op de blog hooguit om jullie kaarten te bekijken.
Maar een berichtje achterlaten gaat even wat lastiger ik ben afgelopen 
maandagavond over ongelijke stoeptegels gevallen en heb daarmee 
mijn pols gekneusd en arm bezeerd. Dus kan ik alleen links wat doen 
op de computer. Nou is links muizen niet zo moeilijk voor mij want dat doe
 ik vaker maar typen is een ander verhaal. Aangezien ik ook op mijn gezicht 
ben gevallen zie ik er even niet uit. Geschaafde neus en blauwe kin.
 En overal spierpijn. Het gaat gelukkig al wat beter. Het heeft even tijd nodig. 
 Maar gelukkig niets gebroken. 
De kaart was al klaar. Ik maak soms kaarten en dan kom ik er niet toe ze op de blog
te zetten. Dit is daar een van. Want hoeveel ik heel veel met links kan. Kaarten 
maken valt daar helaas niet onder.  De achtergrond heb ik gemaakt met Encoustic was.
 Het plaatje is een deel van een digi stempel die ik op internet heb gevonden. Ook de 
tekst is een digi stempel en vind ik erg leuk. Ik wil iedereen een prettige dag wensen.
Groetjes Janny



7 opmerkingen:

  1. Goh Janny wat vervelend om te horen. Zo zie je maar dat een ongelukje in een klein hoekje zit. Maar jij bent er weer een tijd zoet mee. Hopelijk gaat het snel weer wat beter. Beterschap !
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend zeg, beterschap!
    Mooie kaart, mooie combinatie van encaustic en digi plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eerst van Harte Beterschap Janny.

    je hebt weer een mooie achtergrond gemaakt en de chinese dame past er perfect op een mooi geheel.

    goetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Janny, your card is beautiful, love the encaustic background, very special. I know what it's like to have a bad fall and then it's difficult to do things (& frustrating). Hope you heal quickly! Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo...dat is balen. hopelijk gaat het elke dag wat beter. met zoiets voel je elke spier in je lijf.(stijvigheid) sterkte.
    je kaart is prachtig, erg mooi die achtergrond.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een super mooie kaart, ik vind de afbeelding ook helemaal geweldig!!!
    Heel veel sterkte Janny, beterschap!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Janny, wat een prachtige techniek toch!!!En wat een prachtige oosterse kleuren, heel mooi!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny