2 aug 2013

Zomaar een kaartje om de dag op te fleuren

Deze kaart heb ik voor mijn moeder gemaakt. Zoals je kan zien, zomaar omdat 
ik weet dat ze het leuk vind om zonder reden een kaartje te krijgen.
De digistempel is van doodle pantry en ik heb hem ingekleurd met aquarel kleurpotloden.
De achtergrond heb ik geëmbossed en met distress inkt gekleurd.
De vlinders zijn creatables.

Ik gebruik hem voor de challenge van:
Doodle Pantry blog

Ik begin het eindelijk een beetje te snappen hoe je met Paint shop pro 
twee plaatjes kan samenvoegen naar een plaatje. Helemaal onder de knie heb
ik het nog niet maar ik had de tekst zelf gemaakt en heb het bij het plaatje
geplakt. Ik heb er eerst wel mee zitten knoeien maar het is gelukt.
Allemaal groetjes en ik vind het altijd erg leuk jullie berichtjes te lezen.

Groetjes Janny

10 opmerkingen:

  1. Wie zou daar nou niet vrolijk van worden om zomaar zo'n mooi kaartje te krijgen :)
    Leuke kleuren, lekker vrolijk!,,
    Groetejsssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk en mooi kaartje _ mooi, al die vlinders er op, het sentiment is ook heel erg geslaagd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Janny, je moeder zal weer blij zijn met deze lieve attentie!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proiciat Janny, ik zag net dat je aan precies 100 volgers zat!! En je kaartje is weer een hele mooie. Prachtige bloem met sentiment en ook de geëmboste vlinders zijn heel leuk op je kaart!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous design, love your colours ! Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very very pretty - love the coloring with the water color crayons - I am sure your Mom will love this. Thanks for joining us at DPDC this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow,such a beautiful card! I love the combination of the flower and butterflies and background paper is so lovely! Thanks for joining us at the DPDC#37!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Really like the butterflies matching the flower. Thanks for playing the Doodle Pantry Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a lovely card! Those butterflies are the perfect touch. Thanks for joining our Doodle Pantry Digital Challenge.

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous Card!! Thank you for joining us at Doodle Pantry Digital Challenge 36
    Hope to see you next month.
    Hugs Lorianna DPDT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny