12 mrt 2014

Een Pasteltekening en twee kaarten.

Gelukkig gaat het met mij weer goed. Ik kan mijn arm weer gewoon gebruiken. moet nog wel een beetje opletten maar acht...dank jullie wel voor jullie lieve berichten. Bij deze kaart heb ik de vlinder (van Studio Light) bewerkt met Melt Art Ultra Thick Embossing Enamel. De achtergrond met verschillende kleuren Distress ink, bloemenstempels en een mal.



Bij deze kaart heb ik een stempel van Hero Arts gebruikt,
Deze keer heb ik gewerkt met kleurpotloden.
Verder heb ik de kaart eenvoudig gehouden.

EN EEN PASTELTEKENING GEMAAKT..
Zoals je kan zien een pelikaan, gefotografeerd in Blijdorp.
Er zitten heel wat uurtjes in deze pasteltekening.
Deze pastel kan je ook bekijken op Janny,s Art mijn andere blog.

I made ​​a pastel drawing. This time a pelican.
The Pelican I photographed in the Zoo. 
I spend a lot of hours in this drawing .
You can see him also on Janny´s Art my other blog


Zoals altijd kijk ik uit naar jullie berichtjes.
En ik ga nu verder met het opknappen van de tuin(tje). Als de tuin
klaar is zal ik hier wat foto's neerzetten.
Groetjes Janny

13 opmerkingen:

  1. Hi Janny, lots of beauty here this morning :) Love the beautiful butterfly on the top card, it looks great with the fantastic background and the bird on the 2nd is very pretty too, another great card. Your pelican painting is gorgeous, fantastic artwork talented lady. Have a great day, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jenny, You are very talented! Love your painting. The cards are beautiful. Pretty flowers and butterfly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I think the butterfly is absolutely superb! Such a lovely card. Thanks so much for playing along with ASM this week. BTW your painting is fab!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous Design....thank you for joining us over at Fan-Tastic Tuesday, I hope you will join us again next week for another fun challenge...
    Hugs
    Suzy B~Owner~ Fan-Tastic Tuesday
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The butterfly is just wonderful and you have created a great background. Thanks for joining us at ATSM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super card hun love it and ty for playing along at Fan-Tastic Tuesday - very good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are stunning! Love the beautiful butterfly.
    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaarten en pasteltekening Janny.
    heel mooi gedaan, superssssssssssssssssssss.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed om te lezen dat je arm weer meewerkt Janny...prachtige creaties en uiteraard toi toi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 very pretty cards, thank you for joining us at created with love challenges, good luck
    caroline dt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. These are very pretty. Thank you for joining us at Crafting From The Heart this time and we hope to see you again soon. Tracy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hierbij wil ik je bedanken, voor het jarenlang volgen van mijn blog en de lieve reacties!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn dit weer prachtige creaties Janny , mooie kaartjes maar die pastel tekening is gewoon de max, wat het jij talent!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny