25 dec 2014

Prettige Kerstdagen en een leuk en vooral gezond 2015

Deze kaart is voor alle bloggers die mijn blog het afgelopen jaar hebben bezocht.
Vooral voor degene die de moeite hebben genomen een berichtje achter te laten.
Dank jullie wel. Ik geniet daarvan. Net zo goed als dat ik het leuk vind bij jullie
langs te komen. Ik wil iedereen dan ook graag fijne feestdagen toewensen.
En ook een goed, leuk en vooral gezond 2015.
Voor alle mensen die het moeilijk hebben om wat voor reden dan ook, ik wil
jullie heel veel sterkte wensen met deze dagen maar zeker ook voor het nieuwe jaar.
Graag zie en hoor ik weer van jullie in het nieuwe jaar met een heleboel creativiteit.
Voor degene die willen weten hoe ik de kaart heb gemaakt.
Het is een digiplaatje wat ik geschilderd heb met aquarelverf.
De blauwe kaart heb ik bedekt met kleine blauwe stempeltjes.
De tekest is een deel van een klein tekststempeltje.

Ik zag zonet dat ik met onderstaande kaart in de top 3
sta bij Chocolate Baroque en daar ben ik heel blij mee.
Een leuk berichtje om op kerstavond te zien.
Groetjes Janny

4 opmerkingen:

  1. Very beautiful bird ! Congratulations on earning top 3 at Chocolate Baroque, your sea design is beautiful. Wishing you a very Merry Christmas and Happy 2015! Hugs, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaarten Janny en gefeliciteerd met de top3.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful cards, Janny,

    Merry Christmas and a happy and healthy New Year

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Janny, bedankt voor je trouwe bezoekjes aan mijn blog en al je leuke reacties. Ik kom ook altijd graag naar je mooie creaties kijken en hoop dat we elkaar weer een stimulans kunnen geven om creatief bezig te zijn in 2015. Nog heel fijne dagen en alvast de beste wensen voor het Nieuwe Jaar!! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny