18 mrt 2015

Spiegeltje... Spiegeltje...wat ben je mooi aan de wand.

Ik had een hele gezellige creatieve middag met Alie. Zij had deze spiegeltjes (IKEA) bedacht om te pimpen en ik had zoiets nog nooit eerder gedaan. En dit is dus het resultaat van een heerlijke middag creatief bezig zijn. Vandaag gelijk nog wat spulletjes gekocht om nog een keer zoiets te maken.
Niet zo'n mooie selfie in de spiegel alleen mijn handen.

Gebruikt: Acrylverf, mallen, stencils, puzzelstukjes en letters.
De stempels zijn van Designs by Ryn en ik vind ze zo leuk. Ik mocht ze gebruiken van Alie
en ga zeker kijken of ik er ga kopen. De huisjes en bloementjes zijn van hout.
De stempels heb ik gekleurd met verschillende kleuren Distress Stains wat ik ook 
een beetje samen met goudverf in de achtergrond heb gebruikt.


Ik hoor graag wat jullie er van vinden.
Groetjes Janny

8 opmerkingen:

  1. Ook hier ziet de spiegel er prachtig uit Janny, heerlijk kleurrijk en leuke details.
    (je hebt je goed kunnen verstoppen voor de foto :-))
    Nogmaals: het was erg gezellig...dankjewel!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Supermooie kleuren, er is zoveel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De jouwe ziet er ook heel mooi uit Janny, mooie samenwerking Alie en Jij allebei prachtwerk!! En wij kunnen weer genieten!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze mooi! Die kolibries zijn prachtig in die kleuren! Een aanwinst om lang van te genieten! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren heb je gekozen.Wat een mooie spiegel is het geworden. Mag je met recht heel trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow beautiful frame! I love the colours and the combination of the image. Wonderful that you could spend a day creating with Alie. And yes Ryn's stamps are beautiful :) Have a great day, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig resultaat Janny heel mooi bewerkt.
    ja die ryn stempels zijn heel mooi mijn schoonzus en ik willen graag de druppel stempels maar hier kan je ze niet krijgen alleen uit amerika das nog teduur.
    maar volgende week de beurs in venray je weet het nooit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg bedankt Janny dat is de stempel
    Hij wordt besteld die pakt die grote met 4 verschillende dus die ga ik lenen hahahaha en ik heb een andere stempel gepakt van hun die met die takken.

    Dus ook van mijn schoonzus heel erg bedankt na jaren heeft ze hem.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny