18 dec 2015

Ook nog een portret getekend

Dit is mijn eerste portret op deze manier getekend. Ik heb er heel wat uurtjes inzitten. Zei ik laatst dat ik te laat naar bed ging door het maken van een legpuzzel. Nou met het tekenen van dit portret     wilde ik ook niet naar bed. Iedere keer zag ik weer iets waardoor ik toch nog even doorging. Ook nu zie ik weer iets wat ik wil veranderen. Ieder streepje maakt een andere gezichtsuitdrukking.
Meten en nog eens meten is het maken van een portret.
formaat 30X40 cm. Getekend met grafietpotlood.

En nog een wijziging op de tekening:

Groetjes Janny

6 opmerkingen:

  1. Wow, wat kan jij dat goed! Mooi zo;n portret; doe je dat in de verste niet na... Zou mooi zijn meer van deze te zien! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi portret Janny. Wat je schrijft is zeer herkenbaar....wanneer moet je stoppen? En dan heb je uiteindelijk een foto gemaakt en dan zet je die op je PC en zie je weer dingen waar je eigenlijk weer aan verder wilt werken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! En ik begrijp je zeker met dat tekenen, graag door willen werken en dan weer een lijntje veranderen....
    Knap gedaan.
    Ik heb ook een babypotretje gemaakt voor iemand die mij een foto had gestuurd als bedankje. heb ik toen een tekening ervan gemaakt en opgestuurd. Zij vond hem erg mooi, maar ik twijfel om het toch te laten zien op mijn blog. oef.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig getekend portret , echt heel mooi Janny , doe zo verder zou ik zeggen!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny