2 jan 2016

Rood, wit en zwart

Alles is weer een beetje gewoon de kerstboom opgeruimd en alles frutsels weer in de kast.
Heerlijk weer zo'n opgeruimd huis. Hoe leuk het ook is alles neer te zetten, na het opruimen
ben ik ook weer heel blij. Dan nu naar de gemaakte kaart het is weer tijd om
mee te doen aan een challenge. Dat wordt de challenge van Chocolate Baroque challenge 18
 Ik moet eerlijk zeggen dat ik de kleuren dit keer moeilijker vind. 
Ik gebruik niet zo vaak rood voor een kaart. Maar dat is dan op zich weer een uitdaging.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.


Ik heb er iets aan veranderd en ik heb de foto vandaag opnieuw genomen 
met daglicht. Hij is dan meer zoals hij echt is.

Groetjes Janny

6 opmerkingen:

  1. De beste wensen voor een mooi en creatief 2016. Het is niet te zien dat rood jou kleur niet is. Hij is erg leuk geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Janny , veel succes met de challenge!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, mooie kleurencombi!
    De beste wensen voor 2016!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Janny, thanks so much for your entry into the Chocolate Baroque challenge. It is good that you pushed yourself to work outside your comfort zone wih these colours, as you have created a fabulous card. Happy New Year to you, Judith xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful design in the challenge colours Janny! Happy New Year, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful, Janny! Happy 2016 and greetings from Montreal, Canada. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny