16 okt 2016

Halloween kaart waarvan de achtergrond gemaakt is met de Gelli Plate

Dit keer een een Halloween kaart  gemaakt voor 
de Stempelwinkel designteam blog hier vind je de stempels terug die 
ik gebruikt heb. De achtergrond heb ik met mallen en de Gelli Plate gemaakt.
. Ik heb hiervoor een mal gebruikt en verschillende kleuren acrylverf.
Daarna de stempels erop geplaatst. En alles een kleur gegeven.


Leuk dat je langskwam en bedankt voor jullie berichten.
Ik lees ze altijd met heel veel plezier.
Groetjes Janny

8 opmerkingen:

  1. Dit is tenminste een grappige halloweenkaart; leuk hoe je de stempels combineerd met die mooie achtergrond! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tovenaar is helemaal goed maar die spookjes vind ik ge-wel-dig! Prachtige kaart! Dank je wel voor het meedoen bij CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A great card with a fabulous background and super images. Thank you for joining us at Try It On Tuesday.
    Mar DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Its a wonderful fun Halloween card, thank you for joining us over at TioT's as well.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this! Fun and spooky all in one! Thank you for joining us at Try It On Tuesday! Chrisx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A spooktacular card and great take on the challenge. Thanks for playing with us at TIOT.
    Hugz, Z

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny