1 aug 2017

Vijf verschillende kaarten

Vandaag voor mij de eerste blogpost  van de maand voor De Stempelwinkel Designteam blog.
Ik heb gekozen voor de nieuwe plate Wilde dieren 4 Daarop staan olifanten en giraffen en die zijn zo leuk. Ik heb wel extra stempel gebruikt van de acacia boom. Verschillende technieken gebruikt waarvan de eerste drie met aquarelverf en bij de laatste twee distress inkt.

Helaas heb ik de foto's moeten maken met een heel klein en ouder cameraatje. Zoals jullie weten ben ik in de vakantie gevallen en ligt de camera nu bij de fotowinkel. Mogelijk kan hij niet meer gerepareerd worden maar aangezien ik verzekerd ben moet er eerst het een en ander geregeld worden.
Ik zie het wel terug aan de foto's. Hopelijk heb ik over niet te lange tijd weer een goede camera.


Hier eerst een achtergrond van aquarelverf gemaakt met de nat in nat  techniek. 
Daarop de olifant gestempeld en verder geschilderd

  
Hier heb ik met heel veel kleurtjes gewerkt en de tekst
heb ik met de computer gemaakt. 

 
  
Voor deze kaart heb ik eerst gestempeld met de ElegantWriter 
en dat uitgewassen wat een leuk effect geeft.

 
 
 Voor de kaart hierboven en hieronder heb ik met distress inkt gewerkt.
Ook heb ik een mal gebruikt met verschillende kleuren.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.
Ik heb er met veel plezier aan gewerkt.
Helaas zijn de foto's niet helemaal goed.
Binnenkort kom ik met nog een serie van deze plate.
Groetjes Janny


1 opmerking:

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny