19 dec 2017

Merry Chrismas tree

Voor dit jaar van mij, de laatste kerstkaart voor
De Stempelwinkel Designteam blog
Maar ook de voorlaatste kaart als designer voor De stempelwinkel.
 Ik stop op eigen verzoek.  We hebben het leuk maar ik wil ook
weer hele andere dingen gaan doen.
Deze keer op het oog een eenvoudige kaart maar schijn bedriegt.
De kaart heeft een achtergrond gemaakt met de Gelli-plate en
 metaal kleurig acrylverf. Een stans gebruikt die ik nog had liggen.
 Daarop de ge-emboste kerstboom.


Dit was het weer voor vandaag.
Geniet van deze dag.
Groetjes Janny

2 opmerkingen:

  1. A fabulous card Janny, such a beautiful embossed Christmas tree.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi warme kaart! (Ook een hele mooie voor een man)...
    Ik had het al gelezen in de nieuwsbrief... jammer dat we jouw werk daar straks niet meer kunnen bewonderen, naar wat heb je een hoop gemaakt in de tussen tijd! Belangrijk blijft dat je er zelf van geniet... Dan blijven wij hier ook van alles genieten! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny