26 mrt 2019

Twee totaal, van techniek verschillende Art Journey pagina's

Twee Art-Journal pagina's.
De eerste gemaakt met allerlei stempels en
Distress inkt- en oxide.


De tweede pagina als een collage gemaakt.
Met acrylverf en mallen bewerkt.


Ik ben eigenlijk een beetje uit aan het proberen wat ik leuk vind
voor Art Journey pagina's. Ik heb er eerder een gemaakt met riche
papier en dat vind ik ook een hele leuke techniek. Ik ga dus nog
even verder met uitproberen in verschillende technieken.
Wat ik mij afvraag en niet weet is, of je ook blanco rijstpapier kan
kopen dan zou ik het kunnen combineren met stempels.
Groetjes Janny

2 opmerkingen:

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny