3 dec 2012

Naar de tandarts

Even een berichtje tussendoor:
Onze kat is naar de tandarts geweest en was hier best
een beetje zielig. Al haar tandjes en kiezen zijn getrokken.
Behalve haar vier hoektanden. Ze heeft al vanaf we haar hebben 
Gingivitus (ontstoken tandvlees). En na alles te hebben geprobeerd 
ging het steeds slechter, onstoken tandvlees, rotte tandjes en kiezen.
 En heel erg stinken uit haar bek. Helaas ze moesten er uit.

Gelukkig gaat het inmiddels goed met haar. Ze eet weer
goed  en heeft het weer helemaal naar haar zin. 
Morgen ben ik er weer met een kaart.
Groetjes Janny

3 opmerkingen:

  1. Your cat is so sweet, she will be better without the problem with her teeth (better for her health). She looks like one of our cats :) Greetings, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zielig, je poes van 1,5 jaar reeds zonder tanden, kan ze dan nog brokken eten??, Maar je hebt gelijk hoor, bij mijn kat hadden ze te laat ontdekt dat ze tandproblemen had, en haar kaakbeen was zodanig ontstoken dat ze der niks meer aan konden doen, we hebben haar moeten laten inslapen, gelukkig liep het bij jou kat beter af!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat ziet ze er zielig uit zeg, gelukkig gaat het alweer wat beter!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny