4 feb 2017

Vier totaal verschillende kaarten, Ballon en Acylverf, Gelli plate, Distress inkt

Dit keer vier totaal (en dat vind ik  :) ) naar mijn idee leuke kaarten.
 Ik heb er met heel veel plezier aan gewerkt. Ik hoop dat je ze even komt bekijken.
-*-
De eerste heb ik gemaakt op een achtergrond van acrylverf gemaakt met een ballon. 
Dat was heel leuk om te doen maar wel een beetje een kliederboel.
Daarop de twee vogeltjes en de tekst gestempeld


-*-
 Voor deze kaart een achtergrond met Distress inkt en daarop gestempeld
en ingekleurd metTwinkle H20
 


 Ook deze kaart heeft een achtergrond waarvan de acrylverf is afgedrukt met een ballon.
De tulp heb ik ingeschilderd met Twinkle H20.

Deze laatste kaart met de leuke kat stempel, heb ik gemaakt op een achtergrond
van distress inkt en daar ook mee ingekleurd. De kat en tekst gestempeld met Stazon en
de stempels in de achtergrond met Memento inkt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind het altijd erg
leuk en waardeer het als jullie de tijd nemen een berichtje achter
te laten.
Groetjes Janny


24 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel erg leuk...Ik hou wel van kaartjes met een beetje humor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kleuren en hele leuke kaarten Janny
    de kaart met de bloem vind ik mooi
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cool backgrounds! The middle one with the airplane is a great masculine card. Thanks for sharing with us at Aud Sentiments Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze gewoon prachtig mooie kleuren explosie
    Hoe doe je dit met een ballon ????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such amazing cards!! I especially like the cat one (as I LOVE cats!) and the bird on the plane is so fun!

    Thanks for joining us at Little Red Wagon this week!

    Kate
    Small Bits of Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze supergaaf en ook die met de ballon en inderdaad hoe doe je dat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Janny, wat zijn ze alle4 ontzettend leuk en zeker héél verschillend geworden.
    Bij de eerste is het effect in de afdruk vd ballon wel heel erg mooi uitgepakt!
    De tweede vind ik van ontwerp gaaf bedacht, je moet er maar opkomen!
    Ook de derde is erg mooi met die ballonafdruk en de prachtig gekleurde tulp!
    En last but not least nr.4 is ook hardstikke leuk en ook die achtergrond maakte je prachtig en meneer kat met z'n monocle mag trots zijn op z'n portret.
    Leuk om te zien allemaal, ik heb genoten ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  8. idd hele mooie kaarten en ben ook benieuwd naar die ballobtechniek...misschien vind ik daarover meer op internet dus ik ga gelijk ff googlen. Maar bedankt voor de tip en hoop meer werkjes van je te kunnen bewonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag ze op FB al langskomen en vind ze allemaal mooi, alleen die kat he, die springt er voor mij uit; wat is dat een veelzijdige stempel! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Janny, all cards are fantastic. Beautiful backgrounds and designs.
    Thanks for joining at Fashionable Stamping Challenges.
    Greetings Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Those are crazy cute! Thank you for sharing with us at Eclectic Ellapu, good luck in the challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous collection of cards, beautifully colored, very unique and different.
    Your entry to SHOPPING OUR STASH is super fun, love all the details on this fantastic image.
    Thank you for sharing.
    Hugs,
    Maria Rodriguez.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love your cat the background is awesome. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz. Caz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a fabulous cards, love the them all. The cat is amazing, and the colorful background of the first one is stunning. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely set of cards, love the cat

    Thanks for joining us at Cardz4guyz this week

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A lovely set of cards. Thanks for sharing them with us this week at Crafty Catz. Naomi x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love the background experimentation. Great pieces. Thank you for joining the fun at Eclectic Ellapu for the February challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fantastic cards! Love your background creations!
    Another lovely project! Thanks for joining the SHOPPING OUR STASH crew this week for our "Days of Yore" challenge!!
    Cheers,
    Donna
    SOS DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love your creation with the pilot on the wing!! So fun. Thanks for joining us at A Vintage Journey.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Absolutely gorgeous card Janny! I love the cat and background, very artistic :-)

    Congratulations, you have won the $50 Voucher on the Simon Says Stamp Monday Challenge! :-)

    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a lovely set of cards! So colorful and colored awesome...thanks for joining us at Cards und More xoxoox

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Eine sehr tolle Karte. Danke für die Teilnahme an cards and more. LG Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fabulous projects! Thanks so much for joining us at Eclectic Ellapu this month
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. That background is really nice! Thanks for joining us at Eclectic Ellapu, good luck in the challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny