2 nov 2013

Verjaardagskaart voor mijn zus

Vandaag is mijn zus jarig en deze kaart heb ik voor haar gemaakt. Ik weet inmiddels
dat ze er erg blij mee was. Ze vind dit soort kaarten namelijk erg leuk. Eerlijk gezegd
moest ik ook gelijk aan haar denken toen ik dit plaatje zag.
 Ik heb de kaart ingekleurd met aquarel kleurpotloden. Het papier is van My Mind's Eye. Vogeltjs van hout en een tekst stempel Eline's words. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Nog een prettige avond.
Groetjes Janny

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem grandioos! Wat een leuk plaatje en een schitterende aangeklede kaart!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, grappig en schattig verjaardagskaartje, voor een jarige zus!!

    Groetjes
    Maria


    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf plaatje super geinige kaart Janny.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny