31 jan 2018

Vier CAS-kaarten

 Vier Cas-kaarten ik ben begonnen met de bovenste. maar zoals vaker 
gebeurd met het maken van een cas-kaart heb ik op het wit een vlek gemaakt
en dat is na uitknippen de kaart eronder geworden. De stempel was wel mooi.
Wat is het lastig dit soort kaarten goed op de foto te krijgen.

Ik gebruik de kaart voor de challenge van:

Ik vind hem uiteindelijk ook heel erg mooi geworden.
Zelf ben ik weg van dit stempeltje en gebruik ik hem graag.

  
Ik gebruik deze kaart voor de challenge van:

Ook deze kaart heb ik heel eenvoudig gehouden. De achtergrond met
distress inkt gemaakt en gekleurd met Derwent soft potloden.

Deze kaart gebruik ik voor de challenge van:

 De laatste op dit rijtje heb ik gemaakt naar aanleiding van een 
foto sketch. Distress oxide in de achtergrond maar de stempel eerst
afgeplakt. Gekleurd met distress inkt

En deze kaart gebruik ik voor de challenge van:
 Ik ben benieuwd wat jullie van de serie vinden
Groetjes Janny



28 opmerkingen:

  1. Sweet card, Janny. Thanks for linking up with us at MHKDesigns this month!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve kaarten Janny en een gave vintage kaart
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Janny en wat een lief katje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous cards Janny, I especially like the fun cat image.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh so sweet! Thanks for sharing at CAS on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your Easter card is such a great take on the throwdown colors! So glad you joined us in the challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat veel; een verwennerij... Lief en aandoenlijk dat poesje en op beide kaarten zo mooi! Gaaf die lucht op de mannelijke 2e kaart en wat een heerlijk voorjaarstafereel op de laatste! De narcissen staan hier al echt bijna op springen... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Popped across from LIM to admire your entry but all of your makes are splendid

    Kathyk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your cards Janny especially the cute cat

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful ombre inking with your sweet kitty, Janny! I love the bright pop of color and your lovely CAS design! Thanks so much for playing along with us at Addicted to CAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. That little cat and the smile on his face... I can't take it! So cute! :) You've done great job with coloring. Thanks for joining us at Less Is More!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful steampunk card - very Around the World in 80 Days looking! Thanks for playing along at The Male Room Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a sweet little kitten! Thanks for sharing at ATCAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke kaarten, Janny. Wat een schattig katje, helemaal leuk! Bedankt voor je deelname a CAS on Friday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thanks for joining us at CASology! Your card is so cute - such a sweet image!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super balloon, beautifully coloured. Thanks for sharing with us at AAA Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh my goodness, I absolutely adore your cat image - he's so cute and makes me go all mushy lol. Your cards are beautiful but my favourite is the little cat with the bold green background and dragonfly - super sweet x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful coloring. Thank you for sharing with us at AAA Cards =) Tracie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful cards, all of them!! Lovely !! Thanks so much for sharing with us at CASology!! Anna xo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wonderful cards! Love them all!
    Thanks for playing with us at Lemon Shortbread Challenge.
    Love & Hugs
    DT Veana R.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love the vintage look of that hot air balloon boat, great chilly sky too. Thanks for joining in with the AAA Cards chilled challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. That kitty's sad face make me want to scoop him up for a cuddle! Thanks for playing along with CASology this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Love how you used the Carmen's Veranda cat. It's such a cute kitty. Your cards are beautiful. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  24. A great collection of cards.

    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards,
    TTCRD DT
    Made by Helen{My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a fantastic cards you made :-))
    Thank you for sharing with us at The Male Room.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. beautiful cards! Thanks for sharing with us in RETARTE! Enjoy. Paula,DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Great cards. I love the cat! Thank you for joining us at The Male Room - Charlotte/Lady Joyful, DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny