17 dec 2014

Twee Kerstkaarten met aquarelverf en Twee kaarten met gekleurde embossing achtergrond

 Deze kaarten heb ik nog gemaakt omdat ik er te kort kwam. Nu is alles geschreven en de deur uit. op misschien nog een enkeling die ik vergeten ben te sturen en ik nog ontvang. En ja dan stuur ik die alsnog een. 

Voor deze kaart ben ik begonnen de achtergrond door de bigshot te draaien Door de achter/andere kant te gebruiken heb ik diep liggende sterren. Daarba gekleurd met distress ink. In het hart ervan heb ik een beetje glitter gebruikt. De Kerstman heb ik gestempeld en uitgestanst. Gekleurd met distress ink en gemat op blauwe sterren en een tekststempel van Papermania gebruikt op de kaart.


Papertake Weekly challenge Last Christmas ….. Card of The Year ..Anything goes
Wags 'n Whiskers challenge 144 Merry Christmas

De twee kaarten hieronder beide gestempel met de stempel van Papermania - Uranstamps en geschilderd met aquarelverf. Bij de bovenste heb ik nog een achtergrondje gestempeld met een Penny Black stempel en distress ink. En gemat op bruin papier. Daarna op de blauwe en/of oranjekaart.


Make My Monday Nativity
Christmas Card challenge challenge 2

Voor de kaart hieronder heb ik eerst de achtergrondmal ingesmeerd met Distress ink, papier ertussen en door de big shot. De sterren hebben glitter gekregen. De stempel is van IndigoBlue, Clematis Flourish. Ik heb in dit geval niet de hele stempel gebruikt. De tekststempel is van Papermania.
Ik gebruik de kaart voor de IndigoBlue challenge 22: Let it snow
De kleuren gebruikt van de ColourQ challenge 272 een kleuren challenge
Cuttlebug Mania challenge 9 dec. Anything Goes
Holly Jolly Christmas challenge 9 dec. Anything Goes

Hartelijk dank voor je bezoek aan mijn blog.
Ik geniet van alle berichtjes
Groetjes Janny

20 opmerkingen:

  1. Eerlijk is eerlijk, de twee middelste zijn mijn favoriet! Wat een gave stempel en mooi met kleur gewerkt Janny.
    Bedankt ook voor je attente woorden die op je mooie kerstkaart stonden!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn ze leuk!! Prachtig gedaan Janny, wat een mooie kleuren en die stempel van het dorpsgezichtje is zo mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. All cards are beautiful , Janny.
    Love the scene and the splashes of colour with the snow .Thanks for sharing your creations with us at Christmas Card Challenge Blog .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a pretty collection of cards Janny. The beautiful snowy village card is coloured beautifully and looks so festive.
    Thank you for joining us at Christmas Card Challenges.
    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaarten. Mooi met het geëmboste achtergrond.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great assortment of cards! Thanks for sharing with us at Through the Craft Room Door. Hope to see you again soon and good luck in the prize draw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful designs ! I love the Santa in the stars. Seasons Greetings, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous!! Thanks for joining us at Make My Monday, Joan dt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your snowflake background is wonderful!! Thank you for joining us at the ColourQ!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful!

    Thanks for joining in the IndigoBlu Challenge

    Clare

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card! thank you for taking part in the Indigoblu challenge this month - good luck! xx Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card ..... love the mix of colours. Thanks for joining in with the IndigoBlu challenge .... good luck! Linda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card, thank you for joining us at Indigoblu this month. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Loving these Christmas cards! Thanks for joining us at IndigoBlu. Jenny x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is a great creation! Thanks for playing at Creative Inspirations and we wish you a Merry Christmas! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 2 Gorgeous Scenes. Thanks for joining us this month at Craft A Scene.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige kaarten, Janny,
    erg mooi die winterscene. prachtige stempel. volgens mij heb je die vaker gebruikt. geeft niet,juist goed. want het blijft zo mooie scenestempel.
    thank you for joining at craft a scene this month.
    kind regards, Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A lovely card Janny.
    Thanks for sharing with us at MMM.
    Fliss DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny