11 feb 2016

Vandaag twee heel verschilldende kaarten....

De eerste kaart heb ik gemaakt met een gestemde achtergrond.
Deze heb ik gestempeld met Distress ink.  Het rondje heb ik op Craft karton
gemaakt met mal met gesso met een klein beetje glitter erdoor. 
De gans en de hartjes ook gestempeld met Distress ink.
Zelf ben ik wel blij met deze kaart.
Ik gebruik de kaart voor de challenge van 

Ook gebruik ik de kaart voor de challenge van
twee harten mogen ook en die heb ik gebruikt.
Ik gebruik de kaart ook voor de februari challenge
 Anything van Stamping Sensations
Bij Sunday Stamps challenge 119 is het Color Time
Musculin en iets van natuur...

_*_*_*_*_*_

De tweede kaart heb ik met een achtergrond van Brusho gemaakt
Daar weer op gestempeld en gekleurd met kleurpotloden.
Soms lukt dat lastig maar hier had ik genoeg wit. 
Ook nog een beetje de witte gelpen gebruikt.

Bij de februari challenge van Country View gaat het om het
maken van je eigen achtergrond en dat heb ik met deze kaart gedaan.
Bij Simon Says challenge gaat het om een One Layer Card.
All Sorts challenge  349 gaat het om Clean en Simpel.
En voor de challenge 41 van Flonzcraft Splatters & Drips.
Dank je wel voor jullie berichtjes en bezoekjes aan mijn blog.
Janny



17 opmerkingen:

  1. Knap gestempeld met je eerste kaart. Mooi gedaan. Ook een idee met gesso en glitter erdoor.
    Je tweede kaart vind ik ook prachtig!
    Heel leuk dat je weer meedoet met de challenge van Stamping Sensations deze maand.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beiden mooi, maar die 1e springt eruit: wat een gave invulling van de challenge kleuren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad 2 verschillende de kaarten de bovenste is mijn favoriet en is prachtig en de onderste vind ik heel leuk Janny.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow alletwee mooi, de eerste spreekt me het meest aan!
    Gezellige week verder!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Two great cards Janny, especially love the inking and colours of the second.

    Many thanks for joining our CAS theme at Allsorts this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele mooie, originele kaarten! Allebei super mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for keeping it CAS for our challenge at allsorts tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How pretty! I love your background image, perfect design with the colors this week. Thanks for joining us at Sunday Stamps, hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Janny! Thank you for joining our February challenge with your lovely kraft, white and red card! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janny
    Wat een mooie stempelwerk op je eerste kaart en het glitter door de gesso geeft een mooi effect, het is een prachtige kaart en gezellig dat je met deze kaart meedoet bij het CraftAddiction challengblog.
    Je tweede kaart is ook supermooi, heel gaaf gedaan.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I LOVE your image and the use of our color combo lovely heart with that sentiment inside...cute ENTE on your first card
    send my best regards from Germany
    thanks for joining us at Sunday Stamps this week
    hugs
    Monika (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hi Janny! these are both awesome, luv the designs! so glad you played along with us at sunday stamps challenge!

    my blog
    http://paperieblooms.blogspot.com/

    ig
    https://www.instagram.com/2klines/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Two lovely cards, like the colours and design on the first one and the inky background on the second one.

    Thanks for joining us at Stamping Sensations this month

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great card for Rubber Dance challenge . Good luck and come back next time too.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love your red/white and kraft card. The background is lovely and the goose adds a fun touch. Thanks for joining the Rubber Dance challenge. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Janny,
    Van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs bij CraftAddiction. Kom je morgen ook gezellig langs, dan start de nieuwe challenge!

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny