26 apr 2018

Twee kaarten oranje tulpen en een koningsleeuw

Twee kaarten beide oranje maar toch wel helemaal verschillend
De eerst heeft een achtergrond met distress inkt en mallen.
Daarop de tulpen gestempeld.


De tweede kaart heeft een achtergrond met spray-inkten.
Dat zat nog in mijn map met achtergrondjes en heb ik in andere 
vorm gesneden. Daarop een wel hele speciale koninklijke leeuw. 


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wil jullie gelijk
bedanken voor al die leuke berichtjes waar jullie tijd voor
hebben genoemen. Dank je wel en een hele leuke koningsdagl
Janny

3 opmerkingen:

  1. Two super cards Janny, they are both fabulous but I especially like the pretty tulips.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie warme kaarten zijn het geworden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny