17 mei 2018

Verjaardags- en Moederdagkaart in een (een soort Boekje) voor mijn 94 jarige moeder


Vandaag heb ik een verjaardagskaart en moederdagkaart ineen.
Ze vind het altijd heel leuk om een kaart een tijdje te laten staan
maar aangezien ze ook weer niet zoveel ruimte heeft heb ik de
kaart ineen gemaakt als een soort boekje.
Alle kanten van de kaart heb ik bewerkt.
Kom even kijken als je het leuk vind naar alle vier de kanten.


 Op de achter en voorkant kan ik tussen de stempels
nog een kleine tekst schrijven.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Janny

1 opmerking:

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny