28 okt 2018

Vijf (5) verschillende kaarten in Rood, Violet en Oranje


Drie kaarten in dezelfde kleurstelling.
Ik had er twee voor dezelfde challenge gemaakt.
Maar ik had niet goed gelezen ik moest alleen hun stempels
gebruiken en dat had ik niet gedaan.
 Maakt niet uit ik vind de kaarten nog steeds leuk
van kleur en het is gelijk weer iets anders.



Ik heb deze serie nog uitgebreid met twee kaarten voor
de challenge van Rubber Dance. Dit keer met stempels van
Rubber Dance.




Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Janny

2 opmerkingen:

  1. Fabulous cards Janny, gorgeous colours - they are all brilliant but I especially like the pretty flowers on the first one.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zoveel met dezelfde kleuren en elk toch met een eigen sfeer! De laatste, de vogel is mijn favoriet! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny