17 apr 2012

Pompoenen in reliëf

Ook deze kaart heb ik tijdens mijn vakantie gemaakt.
De achtergrond bestaat uit Les p'tits papiers mosaiques 
gekocht tijdens mijn weekje in Frankrijk bij La Foir Fouille,
Ze verkopen daar van alles van tuinstoelen tot hobbyspullen.
Ze zijn van ctop . Het is dik reliëf papier. Ik had er graag grotere
vellen van gehad maar die hadden ze helaas niet.  Maar deze vond 
ik ook erg leuk. Daarop heb ik een met encoustic bewerkt papier 
geplakt. De pompoenen en blaadjes zijn voorgedrukt in reliëf 
op bruin karton. Ik heb dit al lang in huis maar ik kwam er
niet aan toe het te gebruiken. Ik heb het beschilderd met acrylverf.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Ik vond hem erg leuk om te maken.

Ik gebruik de kaart voor de volgende challenges:
 En dat is het dan voor vanavond. Groetjes Janny

10 opmerkingen:

  1. Wow fabulous creation. Thanks for joining us at Paper Sundaes
    Hugs
    Kat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is fantastic. I so love this card.

    Thanks for Entering the Challenge
    At Tammy's Scrapin Corner.

    Good Luck the Winner will be announced on Sunday Evening.

    I hope to see you enter next week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Janny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous creation ! Love all the texture with the squares and the detail on the image ..Thanks for sharing on Make it Monday .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty!!! Super die details en geweldige kleuren, ben er helemaal weg van !!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het iets van een lucht weg hebben janny.
    heel mooi achtergrondje maar ik zou er een vogel op hebben gedaan dat vind ik er beter bij passen.
    maar het is een mooie kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een bijzondere kaart, wel erg mooi. Erg leuk dat je papier uit Frankrijk gebruikt hebt, ik moet toch aankomende zomer maar eens goed gaan kijken daar :-).

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is FABULOUS, Janny! THere is so much texture on this, and I adore the pumpkin centerpiece. Lucky you, going to France! Aah, someday I may get there. I'll keep dreaming! LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Janny,

    what a wonderful card! The colors chosen are gorgeous and I really like the motif.

    Greetings
    Stempelperle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo Janny,
    dit is een aparte kaart...echt heel mooi...zo origineel. het reliëf vind ik heel mooi op deze kaart. net als je plaatje en dat met dat encaustic.
    prachtig geheel.
    en als ik het goed lees, dan heb je het plaatje beschilderd??? ik vind het heel erg leuk gedaan.
    het oranje valt heerlijk op en de rest van de kleuren past heel goed bij het papier.
    en zelf dat papier is heel leuk, nooit geweten/opgevallen dat zoiets te koop was. ik dacht dat het gewoon een stukje behang was..
    (:
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny