18 nov 2013

18 jaar - Enjoy life now

Dit verjaardagskaartje mag er nu op.  Hij was voor Lisanne. Als alles goed is gegaan heeft ze hem inmiddels ontvangen. Het orginele kaartje vind ik zelf mooier. Maar de kaart zit al bij de post, dus ik kan geen nieuwe foto maken. Ik vind de kleuren iets te hard nu maar verder geeft hij het kaartje goed weer. De auto en de bladeren heb ik uit papier gestanst wat ik eerst bewerkt heb met encoustic wax.

Leane Creatie blaadjes mal
Marianne design Auto
Lisanne welkom op mijn blog en ik hoop dat je het hier leuk vind
Groetjes Janny


3 opmerkingen:

  1. Leuke verjaardagskaart en leuke combinatie van stempels en stansen!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een mooi kaartje geworden Janny.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janny,

    Wauw wat een kunstwerkje is dit geworden zeg! Super mooi, nogmaals bedankt! Je kaartje staat hier te pronken en iedereen verbaast zich erover hoe je dit zelf gemaakt hebt... Compliment voor jou!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny