8 mrt 2016

Eerst bericht vandaag en serie van 3 kerstkaarten

 Ik maak iedere week een kerstkaart en hier zijn er drie.
Deze kaart heb ik gemaakt met een eenvoudig digi plaatje maar
 ik vind de hond zo leuk vind. Vooral met de tekst erbij

De tweede is ook een digi met een lief klein vogeltje
Kestkaarten mogen best een beetje lief zijn .. toch..!

 Voor de derde kerstkaart heb ik eerst een achtergrondje met Twinkle H2O
van LuminArte gemaakt met extra wat witte verf. Stempeltje is van Marianne Design.
Groetjes en ik hoor graag wat jullie er van vinden.
Janny

10 opmerkingen:

  1. Adorable!Such a sweet image. Thanks for joining us at The Christmas Card Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great assortment of cards! thanks for sharing them with Brown Sugar Challenge~

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een serie kerstkaarten. super leuk, Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute card! Thank you for sharing with us at Christmas at Sweet Stampin last month, hope you join us again this month! Wedgie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You've made a great set of cards. Thanks for joining us this week at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card! Sweet and funny images! Thanks for join us "Colouring in Scrapland", good luck and hope to see you again. Hugs Beatriz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful card, Janny! Thanks for joining us this week at Christmas Card Challenges. Marsha DT @ SCCC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very sweet girly card!
    Thanks for joining our colour challenge this week!
    Margo - CCC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card - beautifully coloured.

    Thanks for joining us at Artistic Inspirations.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny