6 mrt 2016

Lente groetjes (Brusho)... en een tweede kaart (spray inkt)... Ik stuur je zonnestralen en winnaar bij..

Gisteren voelde het hier even aan of de lente al in aantocht is.
We hebben dan ook een heerlijke wandeling gemaakt en hier was
het zelfs warm in de zon maar ook vandaag laat de zon zich zien.
 Maar terug naar de kaarten.
Nog een keer met de stempels van Chocolate Baroque aan
aan de slag gegaan. Dit keer een Cas kaart. Voor de stempels heb
embossing poeder gebruikt in de kleur groen. De  stempel heb ik
ingekleurd met Brusho en Twinkle H20 Ondanks dat het een Cas kaart
is heb ik toch Brusho in de achtergrond gebruikt.


Ik gebruik de kaart voor de challenges van
Chocolate Baroque challenge 20 Dit is een kleuren challenge
met dit keer wel hele vrolijke kleuren.
En voor de challenge van AAA Cards challenge 59 CAS en Embossing

***********

Deze kaart heeft een achtergrond met Spray inkt in twee kleuren.
Het inkleuren heb ik gedaan met Distress inkt en wat kant gebruikt.
8 maart is de internationale vrouwendag
Thinking of You en dat doe ik met deze zonnestralen
Eclectic Ellapu March-challenges
En bij Lil Patch of Crafty Friends challenge 29: ANYTHING GOES
en voor Creative Fingers challenge104 Anything Goes
Ik hoor graag wat jullie van de kaarten vinden.
Dank je wel voor de berichtjes en leuk een twee nieuwe volgsters.
Welkom Esmeralda en Sabrina via Google+
Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie vinden.
Ook heb ik nog gewonnen bij

En daar ben ik natuurlijk weer heel blij mee.

Groetjes Janny


14 opmerkingen:

  1. een prachtige en mooie kaart Janny, gave kleur valt meteen op en natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn deze weer mooi! Gaaf die frisse-paaskaart voor Chocolate Baroque en wat is dat een mooie "magische"dame zo! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card, thanks for joining in at Allsorts Challenge this week, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A super Easter card Janny, great colouring with the Brushos and H2O's. I love your lady card too. Thanks for another fabulous entry into the Chocolate Baroque challenge, Judith xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the colors and the details. Very pretty! Thanks for playing our challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

    Cheers,
    Leanne DT/LPCF

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your card design Janny, thanks for joining in with the Chocolate Baroque Challenge and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful stamping, thanks so much for joining us at Chocolate Baroque Challenge
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful embossed and watercolored card. I really love my Brushes. You used them beautifully. Thanks for linking up and playing along with our embossing challenge at AAA Cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fun card with the bird and love the bright colours on the lady. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the bold colors on this card. The trim really adds a lot of texture to this card.

    Thank you for joining us at Li’l Patch of Crafty Friends for our challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the colors you used. Thank you for sharing with us at Eclectic Ellapu March Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These are all amazing! The bird stamps are the coolest and perfect for our Spring is in the Air challenge! Thanks so much for joining us at Stamps & Stencils!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful splash of colour - lovely work - thankyou for joining us at stamps and stencils. Hugs rachel x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny