3 mei 2016

Drie CAS kaarten gemaakt, een met Gelli plate bloemen een met distress inkt en een met patterned paper..

 Toen ik de challenge zag bedacht ik mij wat ik ging maken.
Nu ben ik bijna te laat om de kaart te plaatsen. Voor de laatste kaart van de drie
ben ik wel te laat. Speciaal voor een challenge gemaakt. Helaas niet goed
opgelet. Soms gebeurd dat. naar andere challenge gezocht.
Ik vind Cas kaarten altijd een hele uitdaging maar wel heel leuk om te maken.


*******
Bij deze tweede kaart heb ik Patterned paper gebruikt en daarop gestempeld
wat weer een heel leuk effect geeft. Ik heb nog zo veel mooi papier liggen
waar ik zelden iets mee doe. Toen ik de challenge zeg dacht ik ook gelijk
dat ga ik weer een keer doen en hier het resultaat.


*********

Voor deze kaart heb ik de bloem gebruikt die ik op de Gelli Plate had
gelegd om uit te sparen maar aangezien die zo leuk is heb ik hem op
een kaart gebruikt.


Zo dit is een aardig bericht geworden met de drie Cas-kaarten en toch heel
verschillend gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik lees alle berichtjes altijd met heel veel plezier.
Groetjes Janny

20 opmerkingen:

  1. Oh my gosh, what fun images - love how you got the flowers into the "torn" corner. Thanks for playing along with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful Kitty, and I love how you placed your plaid pattern! Beautiful card, Janny! Thanks so much for playing along with us this week at Addicted to CAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely selection of cards and great use of colors in each, many thanks for joining us at Stamping Sensations challenge.

    I have some Tattered Lace candy here

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Some fabulous designs here and I love your LIM entry with its stylish cat and lush background paper. Nicely done!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a wonderful collection of cards. Thanks so much for playing along at Time Out.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A bundle of fantastic, CAS designs here and each so unique and inspirational. I'm loving the plaid blanket that the cat is sat on! A clever use of your design paper for Less is More and a clever take on our challenge at ATCAS too. Thanks for sharing and playing along this week. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze mooi verschillend! De 1e is mijn favoriet en dus ben ik blij dat je wat "TIME OUT" genomen hebt en met deze bij ons mee doet! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fun cards! Thank you for joining our challenge over at Craft Your Passion. We hope to see you again!
    ~ Bonnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful cat, looks wonderful on the paper background. All lovely cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful cards. Love your paper pieced kitty and his plaid blanket!
    Thanks for sharing with us.
    Anita x
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I like your take on the sketch, very unique and perfectly CAS.Thanks for playing along at CC&S
    Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cute looking cat Janny, looks like you have been really busy!
    Super cards!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful cards, Janny! Lovely plaid carpet for your kitty ;) Thank you so much for sharing your card with us at Addicted to CAS. - Sweet Kobylkin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a great use of the sketch. Thanks for joining us at CAS Colours & Sketches this week. Liz x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely card for our challenge, like the torn paper look and the colours

    Thanks for joining us at Stamping Sensations this month

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What super cards you made and I really LUV the adorable kitty card :-D
    Thank you for coming to play at SUYP Cats Challenges.

    Hugz
    IKE x

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaarten stuk voor stuk maar die voor de ATCAS challenge is mijn favoriet heel erg leuk gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan ATCAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn je kaarten weer prachtig!! De bovenste vind ik persoonlijk de leukste!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny