25 jun 2016

Heden en verleden of ... Twee kaarten, twee technieken, een met Brusho en een Cas-kaart

Dit keer twee kaarten allebei heden of verleden?

Deze heb ik heel eenvoudig gehouden een echte Cas-kaart
Het pad voor de paard en wagen afgeplakt en gemaakt met Distrss inkt.
De stempel geschilderd met aquarelverf. Daarna de tekst nog toegevoegd
 Deze twee kaarten zijn mijn bijdragen als Designer voor de Stempelwinkel.
Daar kan je weer alle stempels vinden die ik gebruikt heb.
Leuk om even te gaan kijken.




De tweede kaart met een brusho achtergrond op glanskarton
Daarop gestempeld met VersaMark en ge-ëmbossed in twee kleuren.
 Op de witte kaart nog verdekt twee keer de tekst gestempeld. 


Groetjes en leuk dat je even kwam kijken naar deze twee kaarten.
Groetjes Janny


4 opmerkingen:

  1. Hallo Janny...
    das kenne ich noch gut aus meiner Kindheit.
    "Hocken" hieß das damals, wenn das Stroh zu "Garben" zusammen gebunden und aufgestellt wurde. Danach wurde alles auf einen Ackerwagen geladen.
    Wir hatten dann immer viel Hilfe, weil man es allein ja nicht schaffen konnte.
    Und so stand ein Mensch auf dem Wagen, und stapelte das Stroh nach oben...immer höher.
    Und am Schluß kam ein langer Balken darüber, der festgebunden wurde.
    Das ist so lange her...
    Danke für die schöne Erinnerung

    Herzlichst Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel verschillend! Maar ik vind beide stijlen mooi. Gaaf hoe hetzelfde tijdsbeeld zo anders uitgebeeld kan worden... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie kaartjes, de eerste vind ik persoonlijk de mooiste maar de tweede ziet er erg kunstig uit!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny