23 aug 2016

En nog een kaart vandaag met veel water

Bij de kaart in het eerste bericht vandaag bezig met
veel water en distress inkt op een acrylblok maar ik vond 
het water niet genoeg lopen en ben toen nog even doorgegaan.
Dit keer op hoogglans/glad papier en ja dan loopt het water heel
goed. Dit het resultaat. Daarna boompjes gestempeld met distress inkt
en ook met distress inkt ingekleurd om een mooi geheel te krijgen.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Hij krijgt nog een
tekst maar ik weet nog niet aan wie ik de kaart ga sturen.


Ik gebruik de kaart voor de challenge van 
Groetjes en tot op jullie blog.
Janny


11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit, en wat een mooi effect. Ik zag ook je vorige en die zijn inderdaad heel verschillend. Daar hou ik juist wel van, wat is er veel. Prachtig. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gaaf! Mooi hoe je op de hele kaart de kleur laat veranderen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo another scarecrow and one of our Carmen's Veranda OZ ones too, YAY! Your background is perfect for him too! Thx for joining in the fun over at Lost Coast Portal to Creativity!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your background is totally awesome and works perfectly with the image, great card!
    Thank you for joining Lost Coast Portal to Creativity this month, hope to see you again.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So beautiful! I love the backgroundcolours!
    Thanks for joining us at ATC around the world!
    Hugs,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie das schaut phantastisch aus, danke dir für deine Teilnahme bei ATC around the World, Grüße Bettina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A super card and fabulous colours. The stamps are wonderful.
    Thank you for joining in with the August challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media and good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very fun and beautiful colors, Janny. Thanks for playing along at The Mixed Media Card Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, the colours are very beautiful.
    Thanks for joining us at the AATW Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card with a nice image matching the bold and bright colours perfectly. ♥
    Thank you for playing with us at MMCC. Hoping to see you with us again in September!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your creation! Thank you for joining in our Creative Challenge at THe Artistic Stamper .

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny