4 aug 2016

Twee kaarten met vlinders waarvan een CAS-Kaart

Tweede bericht vandaag.
Deze eerste kaart heeft een achtergrond gemaakt met water en verf.
Ik heb water gespoten over de verf die ik had van ander werk en daar heb
 ik het papier in gedoopt, ik heb dat gedaan met reepjes en die kruislings gedept.
Zelf vind ik juist deze achtergrond erg mooi geworden en wilde ik hem niet
helemaal bedekken. De kleuren lopen zo mooi in elkaar over. 
De tekst heb ik gemaakt met emssingpoeder en de headtool.
De kaart heb ik gemaakt voor Addicted to Stamps
een Photo inspiration challenge 205 



Dit is een CAS- kaart geworden voor een kleurenchallenge en wel van
Color Throwdown  challenge 404
Ik heb de kaart drie keer opnieuw gemaakt. steeds zat ik te knoeien of
niet op te letten en ging het fout. Ik had bijna alles opgeruimd en gestopt.
Maar de aanhouder wint en dit is het resultaat.
Een Cas-kaart is altijd een hele uitdaging maar ik vind ze ook mooi.



Als je het leuk vind ik heb vandaag nog een bericht geplaatst. 
Groetjes Janny

7 opmerkingen:

  1. Jou kaarten bewonderd van de laatste tijd. Wat leuk en dan denk ik dat wil ik ook stempelen!!!! Genoeg stempels in huis, maar doe het gewoon te weinig. Altijd een beetje angst om te doen, ik wil het in 1 keer goed doen en dat kan niet altijd. Mooie exemplaren zitten er tussen, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. First card STUNNING
    so great BG you made
    and the looks like a real one looks like it want to fly out of your card
    adorable made love this much!!
    So happy you joining us at ATSM this week
    hugs
    Monika (DT Member)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful cards! The butterflies are so sweet! Thank you for playing along with us at Color Throwdown!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Both cards are gorgeous, but the first one took my breath away!!! The background is stunning, and the butterflies are beautiful :) Thanks for playing along with us at ATSM this week!
    Susan - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful CAS design! The images are perfectly placed. Thanks for joining us at the Color Throwdown!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Janny Both cards are beautiful, the CAS design is fantastic! (CAS is difficult to me). Take care, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny