5 sep 2016

Een CAS -kaart met Morning Glorie

Dit is een van mijn lievelings bloemen en ik wil ze eigenlijk heel 
graag in mijn tuin. Helaas is mijn tuin niet zo groot en willen
 ze er niet groeien. In Frankrijk zie je ze overal in het wild. 
Zo moeilijk zou het dus niet moeten zijn maar terug naar de kaart.
Deze heb ik gemaakt voor de De stempelwinkel Designteam blog
Ik heb de stempel gestempeld met VersaMark en daarna ingekeurd 
met H20  van die je verwerkt als een soort aquarelverf.  De kaart
zit op een ondergrond waar de zelfde kleuren inzitten en die verlopen.


Ik gebruik de kaart voor de challenges van:

Ik ben benieuwd wat jullie van deze CAS-kaart vinden,
Groetjes Janny

11 opmerkingen:

  1. This is so elegant Janny - I love it! The soft blues and greens look fantastic against the gold embossing. Super entry - thanks for playing again with us at Less is More :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautifully bright and cheery floral creation for our 'Add a Sentiment' theme at Penny Black and More challenge, thank you so much for joining us.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, this is so pretty. Love how you used gold to outline your flowers. Very elegant. Thanks for sharing at Less is More!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en fijntjes, hier hou ik wel van!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms heb je net de goede aarde en hoeveelheid licht nodig voor een plant...kan erover meepraten; wij hebben een achtertuin op het noorden....
    Maar je kaart is weer een plaatje!! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was für eine schöne Karte, liebe Janny.
    Ich kenne diese blaue Blume, weiß aber deren Namen nicht...

    Herzlichst Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. An absolute delight! Beautiful colouring, embossing, use of the peacock feather colours and a perfect CAS design too. Thanks for sharing and playing along with us at Less is More this week.
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the gold embossing of your image, and the colour blend in your border is just wonderful. Thanks for sharing at Less is More and Happy Little Stampers, Anita x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for joining Penny Black & More @ Allsorts challenge with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Simply stunning and thanks for joining us at Penny Black & More this month, Luv Sam x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny