31 jan 2017

Drie kaarten...Twee technieken Encoustic wax en de Gelli Plate

 Over het geheel genomen gaat het wel wat beter met mijn moeder, al is haar suiker nog niet goed.
Ze is afgelopen zaterdag weer heerlijk mee geweest naar een tuincentrum
voor bloemen en plantjes op haar kamer en een lekker kopje koffie.
 Maar ze heeft toch nog wel veel moeite om te wennen aan de nieuwe routines. 
Dat valt duidelijk nog niet mee op deze leeftijd.

Terug naar de kaarten, Deze heb ik gemaakt met Acrylverf op de Gelli Plate.
De Swils gemaakt met een mal en gesso. Daar embossingpoeder in goud en zilver
over gestrooid en ge-ëmbossed. Tekst en bloemen met stazon gestempeld.
Hier en daar met de witte sharpie getekend.

Ik gebruik de kaart voor de challenges van:

De tweede kaart heb ik ook gemaakt met acrylverf en de Gelli Plate.
Met een mal en de sharpie pen de circels gemaakt. Gestempeld met
VersaMark en bewerkt met wit embossing poeder en ge-ëmbossed.

 Deze kaart gebruik ik voor de challenges van:

Deze laatste kaart heb ik gemaakt met Encoustic wax.
Dit is altijd heel leuk om te doen.
Paperminutes challenge 471 -Inspiration Encoustic Wax
Helaas voor deze challenge was ik te laat!!!
Ik ben benieuwd wat jullie van deze serie kaarten vinden.

Groetjes Janny

12 opmerkingen:

  1. hele mooie kaartjes zijn het zo geworden, geslaagd hoor
    nog veel succes met je moeder,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave serie weer! Mij trok gelijk de 2e kaart...waarschijnlijk door de dansers. En wat een pracht kunstwerkje met encaustic wax! Weer genieten hier! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Janny wat een leuk effect krijg je met die was.
    Fijn ook om te horen dat het wat beter met je moeder gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo what a great set of stunning cards and all so different too, thanks for joining us at Penny Black & More this month, luv Sam x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing background on all your card. Love it. Thanks for playing along Simon Says Stamp Anything Goes Challenge. Gayatri xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such creative card, beautifully done!
    Thanks so much for joining us at Penny Black and More!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What fantastic stamping - all three cards are so beautiful! Thanks so much for sharing with us at Stamps & Stencils. Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. what great techniques used on your backgrounds Janny! love the circles one with the dancers! thanks for joining us in the AVJ challenge! Julia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A fabulous collection of cards Janny! Thankyou for joining us over at Stamps and Stencils. Toni x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Janny x Totally fabulous makes and its lovely to have you on board with us at A Vintage Journey this month. Love the colour combination and details

    TFS Annie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige serie is het, Janny! Je achtergronden zijn schitterend, hoor!
    Heb net een kleine plate 2de hands op de kop getikt, dus ga het ook maar eens proberen.
    Het grillige van de laatste encaustic kaart vind ik ook echt te gek!
    Heb dat nog nooit gedaan, je kan/hoeft tenslotte niet alles te hebben, maar vooral het grillige hiervan spreekt me erg aan.
    Fijn om te horen, dat het heel langzaamaan ietsje beter gaat met je moeder.
    Heeft ze inmiddels al veel kaartjes ontvangen of zal ik er nog eens een sturen?
    Fijne zondag verder. Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog.
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie op mijn blog schrijven.

Thank you for visiting my blog.
I want to thank everyone for the nice and sweet comments that you give on my blog.

Liefs Janny